Thursday 25 February 2010

End of Semester 1

Pada sesetengah org mgkin sem1 da brakhir jumaat lps..
tapi aku hari ni bru officially berakhir kot..
tapi pape pon aku da cuti n habeskan duit byk da bbrp harini..
now bru aku ade mood nk update blog aku ni..
cian die da bersawang da..hohoho
Semester 1 ni not so well la bg aku..
tapi xpe aku akan kembali pada semester 2 dgn azam baru..
aku harap aku mmpu bertahan sampai ke 4 thn akan datang..
i dont want 2 be a quitter...
ok xpayah la nk bermadah pnjg2..
meh aku nk tunjuk kat korang gambar2 aku n groupmate aku..
gambar ni diambil mase last skill lab of d sem kot..
selama 1 semester ktorg ber-PBL n skill lab bersame..
berdebat,berbincang dan bergurau senda..
korang smue sgt best..
klakar n smuenye gile camera..termasuk aku la kn
Semester depan jmpe org lain lak..
kalau berjodoh mgkin dapat la 1 klompok lg..hehe
ok pape pn wish 2 all my groupmates all d best 4 your future undertakings..


ni la groupmates aku..10 of us..
blkg dr kiri: nisa,yudi
2nd row dr kiri : pasca,aku,titin,claudia
baris dpn dr kiri : magdalena,heni,arni ,maria



ni lak semua girls group aku...


hanya 2 orang jejaka dlm group ni..hehehe


jumpe lagi semester depan..tata~

No comments: