Monday 26 April 2010

M.I.M.P.I

aku sedikit keliru sekarang..
hampir setiap malam aku bermimpi..
padahal dulu aku jarang mimpi..
mungkin aku terlalu penat sampai tidur n terbawa dalam mimpi..
tapi aku slalu mimpi tentang orang yang sama..
namun kadangkala berlainan situasinya..
bila aku terjaga pasti ianya jam 3 pagi..
sebenarnya aku tak suka mimpi sewaktu tidur..
dan tadi aku bermimpi lagi..
aku mimpi dapat hadiah teddy bear yang cantik sangat2..
lepas tu aku terus naik teksi silver bird pegi airport..
sebab nak balik malaysia..
bila aku terjaga ianya hanya sebuah mimpi..
aku jadi kecewa..
sebab tu aku tak suka mimpi bila tidur..
sebab kalau mimpi mesti aku akan bangun dengan perasaan kecewa..
kalau mimpi buruk pula aku akan bangun dalam ketakutan..
tapi nak buat mcm mana lagi..
mimpi tu bukan kita boleh kawal..
dah tiba2 je waktu tidur dia datang..
sabar je la...

No comments: