Wednesday 8 December 2010

tak tau apa tajuk dia.

Salam..
dah lama sangat tak update..
tibe2 terasa nak update..
biaselah malam2 nak exam memang buang tabiat..
patutnye bace buku ni pegi update blog...
adoii la Dyana Nabila oii..
sebenarnya tak tau pon nak update apa..
tapi banyak je benda berlaku dalam hidup lately..
cuma tak terasa nk update pun..
ok2 nanti pas exam kite update k..

sebenarnye saya rindu seseorang..
dan disaat stress camni teringat kata2 dia suata ketika dulu
pada masa itu hati dilanda masalah
pada masa itu hanya mahu menangis sahaja..


"its ok,cuma jangan jadi fragile sangat kalau tak,memang la slalu je rasa sedih..
apa yang berlaku try pikir camna bleh jadi
or try to look at it from other perspective"

kata2 dia takda kaitan dgn stress exam pun..
tapi tak mengapa..
saya akan ingat selalu..
seperti pesannya dulu,dia takkan selalu ada untuk saya..
dia bukanlah orang yang penting dalam hidup saya..
tapi dia juga memberi makna dalam hidup saya..
dan sekarang di kala ini..
saya sangat rindu dia..
sangat perlukan kata2 semangat darinya..
T____T

p/s : can i survive in my integrated exam tomorrow??this thick yellow module is so sickening..hu~

No comments: