Saturday 22 May 2010

hamek kau...

Salam..
nak crite sket ni..heheh bunyi cam suspen je..
ok2..kite mule eh..
aku nak bgtau yg mggu ni adalah mggu berfoya2 aku..
nak tau kenapa?
sebabnye ialah..
1) blok lps aku bz n tak sempat nak berfoya2 sgt..
2) exam sgt ssh n aku sgt tnsion..
3) sbb byk movie best kat cinema..
4)sbb aku nk release aku punye tension..
5)sbb aku ade je geng nk kuar..
6)sbb aku tau duit aku msih ckup utk aku berfoya2 n x luak pun duit simpanan aku..
7)sbb aku suke nak jalan2..
punye la byk aku punye alasan..cukup la 2 ea..
xlarat den nk bgtau alasan byk2..
so stat dari abes exam sabtu lepas smpai la smlm iaitu jumaat..
aku asyik kuar je..
bygkan mggu ni je 4 movie aku g tgk..
meh aku bgtau ape je aku buat spnjg mggu ni..oh mksud aku since abes exam n msuk blok baru..
oh ye lupe nak bgtau aku da msuk blok respirasi..
blaja pasal sistem respirasi lah kan..
jdual x padat sgt..
kuliah x brp bosan..
modul x tebal..
so nice la..
ok kite smbung citer balik..

.............................................................................
sabtu 15/5/2010
abes exam kak aizah ajak g PIM (Pondok Indah Mall)
jauh tau tmpat tu..kat jakarta selatan ok..
aku naik teksi dgn Qilah sbb die nk blk umah makcik die kat sne jugak..
then jalan2 kat PIM tu..
Kak Aizah belikan aku teddy bear yg handsome sgt..
ok saye sgt suke n mule gedik di kedai bear tu skjp..ngeh3
hadiah belated birthday..hahaha
pastu ktorg mkn kat Kenny Rogers..
da lme x mkn..ouh sgt best n knyang..
trase malas mau jln2 sbb da knyang..
after jln2 pegi Secret Recipe pulak..
beli kek idaman hati masing2..
pstu pegi Poins Square Mall..
tujuan utama ialah utk membeli DVD..
ok aku beli 7 cerita..gile kan??haha
pastu singgah kat kosan kak aizah..
akhir skali ke FO (factory outlet) yg tletak dkt dgn umah kak aizah..
hari yg best n sgt penat..

ahad 16/5/2010
xde pape yg menarik pon..
pagi2 aku bgn n cik limah ajak masak nasi lemak..
so pegi pasar beli ape yg perlu n msk2..
tengah hari aku pegi meeting n blk after maghrib..
ouh penat meeting 2 sgt lame..

isnin 17/5/2010
1st day of blok 7..
best jugak..
tp klas smpai ptg kul 4..
standard ar tu..

selasa 18/5/2010
pagi ke kelas smpai kul 11..
pastu tgh hari pegi TA (tmn anggrek mall)
dating dgn cik Qilah..
makan2 kat Pancious yg ouh delicious..
tp x boley mkn slalu nnt bankrup..
pastu tgk movie cter IRONMAN..
best sgt2 tgk tony stark tu..
rase nk tgk lagi..
oh lupe,saye ade beli perfume baru jugak kat TA..hehee

Rabu 19/5/2010
klas hny kul 2ptg smpai 3 lbh x slh aku..
pstu farah ajak pegi mkn seafood kat d'cost CL..
beratur punyer lme n pnjg (1 jam lbh)
then hny diberitahu harus ade kad kredit baru boley msuk..
sbb haritu promo utk pemegang kad kredit je..
bengang kot time tu..
last2 mkn kat The Buffet..
layan je la..
sdp n puas ati..mkn x hengat dunia jugak mlm tu..hahaa

khamis 20/5/2010
hati sdg berduka..
pikiran x betul..
tahan taxi tepi jln n mntak hntr pegi Central Park..
jalan2 kat CP tu pastu bosan..
pegi Blitz last2 tgk Robin Hood sorg2..
abes movie trus balik n tdo..
mmg saye pun x paham ape hal saye gile sgt time tu..

jumaat 21/5/2010
abes kelas..
farah tanye nak ikut tgk movie x..
aku dgn gediknye of course la nak kan..
pstu kul 12 gerak ke CP lg..
pegi tgk cter Nightmare On Elm Street..
ye kot tajuk die..hahah layan je la..
aku da la penakut..
so byk kali la aku terkujat,terkejut n terjerit..
hahaha
petang nye jln2 kat CP kjp n tbe2 rse nak tgk cter Shrek lak..
layan jugak Shrek akhirnya..
da tgk cter horror cover balik dgn cter klakar..=)
abes movie g Carrefour kat tgkat bwh tu..
beli buah 2 jenis..
pstu teman farah beli memory card nset die kat TA..
TA kat sblh pun ktorg naik taxi gak..
meter pun segan nak naik..ngeh3
layan sundae kat mcD jugak..
pstu baru balik umah..
ouh sgt penat dari siang bejalan x hengat umah..haha
balik2 trus tido lagi..

2 la alkisahnye panjang lebar..hahah
hari ni pulak kisahnye..
pagi ade kelas anatomi n fisiologi smpai kul 2..
n kuliah pengantar skill lab jugak..
sgt la penat smpai x terase hari ni hari sabtu..
balik2 umah niat hati nk tido kejap..
tp hajar offer pegi siloam hospital..
baru teringat aku kne g jmpe doc utk clarify aku sakit ape..
sbb ade la gejala2 xbtul kat bdn aku ni..
aku jumpe internist..
xplaination die mak aih..
best kot..mcm dgr kuliah IPD (ilmu penyakit dalam)
siap die tunjuk buku lg..
xpyh la aku cter aku sakit ape ye..
sakit biase2 je..
balik umah rase mau tdo..
tibe2 badan rase panas..
tp mata ssh mau pejam...
ape aku buat??
aku taip entry blog pnjg berjela camni..hahah
kejap lagi aku nak setadi..
ouh mgkin smbil mkn sbb aku rse sgt lpr pulak..hoho..
baru tringt x lunch..hahaha
oklah da penat taip ni..
nak belajar bagi pndai pulak..
da smggu x bace buku baik2..
asyik buku je bace aku lately..
hahaha
ok tata..

No comments: