Monday 24 May 2010

semakin aku bingung

aku semakin tak mengerti dengan apa yg sedang berlaku..
hendak ku luahkan tp xtau pd siapa..
mungkin tiada siapa yg sudi mendengar...
hanya padaNya yang aku mampu mengadu..
puas aku fikirkan secara rasional
tapi masih x dpt jwpn yg pasti..
aku mahu berpatah balik tp perkara itu tidak mungkin..
kadang kala aku sudah tidak mmpu utk berpura2..
aku fikir aku sudah mencuba yg terbaik..
tetapi masih lagi x dianggap begitu..
semakin hari semakin byk rahsia yg timbul dipermukaan..
kebenaran yg amat pahit utk aku telan..
ingin aku nyatakan aku mnyesal..
tp tidak jugak sbnrnya..
kerana ada juga bahagian2 yg baik..
ingin aku cuba untuk melupakan smua ini..
tp tidak mgkin kerana sudah tertanam di dasar memoriku..
mungkin mmg sudah takdirnya begini..
akan ku cuba setabah hati untuk menjalani hari2 ku..
akan kusabar menanti hari dimana cahaya itu dtg mengetuk kamar kehidupanku..

No comments: