Sunday 30 May 2010

sekadar menconteng blog...

salam semua..
hari ini hari minggu..
aku tibe2 rase bosan..
kenape??
sebab aku kene study untuk remedial..
nasib badan la..hu~
sedih jugak sih..
tapi ape boley buat..
kena la jadikan benda ni sebagai peluang untuk belajar lagi..
jangan jadikan benda ni suatu masalah walaupun ia mmg suatu masalah pon..
aku ingat hari ni hari isnin..
cuak jugak sebab belum prepare betul2 untuk present PBL..
owh makalah PBL aku sudah siap jumaat lepas..
sangat relief..
mungkin sebab tu jugak aku rase bosan kot..
bosan sebab keje aku siap awal sangat..
boley pulak cmtu kan..
kelakar la pulak rase..
aku yang suke wat keje last minit tibe2 siap keje awal..
tapi rase bangge gak dengan diri sendiri sebab da dapat ikut jadual yang diatur sendiri
dengan penuh disiplin..
yea tahniah kepada diri sendiri..
nanti abes blok 7 ni kene belanje diriku mkn aiskrim..
eh3 ape la yg aku merepek kat sini ni?
entah la..
sekadar bebelan saje..
oklah selamat berhujung minggu..
tata..

No comments: