Tuesday 15 February 2011

Bila duduk depan almari penuh baju still rasa takde baju nak pakai

tadi aku kemas2 almari aku..
aku susun2 balik baju n tudung-tudung aku
aku kire2 tudung aku ade 45helai semuanya
baju aku blom kira lagi
tapi aku dok rase cam takde tudung lah setiap hari pon..
macam susah sangat je nak matching2..
same thing goes with my baju also
gila betul
pastu dalam 2 minggu mesti ade je ulang pakai baju same
macam la takde baju sangat
padahal sebenarnye
dalam mase sebulan lebih aku boleh pakai baju berlainan setiap hari
tanpa aku ulang baju yang sama..
believe me..
tapi tak penah buat lagi lah..
hahaha
pastu setiap bulan ade je rase nak beli baju baru lah
tudung barulah..sungguh la tak patut
nak buat camne kan dah habit setiap kali bukak wardrobe
benda pertama dalam pale otak ialah:
hari ni nak pakai baju ape eh?
takde bajulah nak pakai
macam nak mintak kene lempang je kan
abes tu yang banyak-banyak dalam wardrobe tu mende pulak kan
memang lah aku rase aku patut buang habit nih..
sebab nanti lama-lama aku duduk Jakarta ni last-last aku kena sewa 2 bilik pulak
sebabnye 1 utk tidur-study-rehat
1 lagi untuk dressing room je..
hahahaha bengong gila..
okaylah
enough of this crap..
i gotta study now
still have to reseat 1 paper tomorrow
and the day after tomorrow
is HOLIDAY
and i'm going to say bye bye Jakarta for 1 week
and say Hello Penang and Kulim..
c ya
xoxo

No comments: