Thursday 14 January 2010

Ceritera Hari Ini

Hari ni 1st time aku exam anatomy sbg medical student..
da la kuliah dia skali je..
tbe2 da exam..
nk study amek mse punya la berhari2..
tup2 examnye 10mnit soalan die 10 je..
xsmpt rse nk calm down n tarik nafas dlm2..
xsmpt nk ingt btul2 bnde yg aku da bce..
tbe2 je da abes da 10 mnit..
aku pn xtau ape yg aku jwb tu ok ke x..
hopefully aku lulus..
aku xmau remed lg..
stress la kalau asyik remed je..
huhuhu..

lepas exam td aku pn jln dgn Hani utk blk..
on the way aku berkahayal ape tah..
Alhamdulillah Allah masih pelihara aku dgn baik..
kalau x msti aku x tulis blog post ni..
thanx juga kpd Hani sbb da tarik tgn aku td..
aku xdpt byg la ape jd kat aku..
slalu aku x mcm ni pon..
entah la..
lately aku pn da xjln laju2 mcm dlu..
byk bkhayal bile jln..
hidup aku bmslh..
bile aku pikir byk2 aku xjmpe jln kluar..
hari ni skali lg aku terbebankan seseorang dgn mslh aku yg xpnh abes ni
smpai bile la aku nk mcm ni..
aku pn xpasti..
smua org pn ade mslh masing2..
kenapalah aku msti bebankan dia..??
kesian dia..
bila pikir smua ni hati aku jd btmbah sayu..

.......................................................................................................................

Ya Allah kau kuatkanlah hatiku untuk menghadapi hidup ini..
berikanlah aku petunjuk untuk menyelesaikan mslh hidupku ini..
permudahkanlah urusan hidupku ini
lindungilah aku dari sebarang malapetaka dan bahaya..
dan kurniakanlah aku kesihatan yang baik
agar aku dapat menjalani hidup dengan baik dan tenang..





No comments: