Thursday 21 January 2010

Exam lagi..lagi lagi exam..lalala~

Minggu ni da start la aku berperang..
peperangan blok 3..hahaha
serius aku stress..
lab report blambak..
da la aku asyik salah lukis je dalam buku praktikum bio..huhu T_T
semalam ujian skill lab anamnesis..
Alhamdulillah everything going so smooth
p/s :walaupun aku tlupe nk tny agama n suku bgsa pasien..=(
Dr.Darminto sgt baik..die kate aku pasti lulus..
so aku happy sekejap..
petang smlm aku merepek kejap dgn kak aizah..
therapy stress la kononnya..hahaha
die juga bagi aku sesuatu..
p/s : thnx k.aizah n abg besar=))
aku juga came across bbrp ayat2 cinta..
hati aku jd tenang sket..
hari ni exam biokimia..
soalan teori die ok la, aku boley jwb walaupun ade bbrp yg aku xpsti..
*normal la 2 kn..hehe*
tapi soalan teori praktikum die..
urghhh really killing me..!!
rase cam aku xbace ape2 pon..
smua bnda bercampur2 smpai aku jd confuse..
hopefully aku my result will be okay..mwuuu T_T
dan sekarang tinggal lg 2 paper utk berjuang..
Biomolekular n Biologi..
hopefully kdua2 paper ni baik dgn aku..
n i really2 hope dat i will end diz block with no remedial test..
okayy enuff merepek here..
jom continue study blk..
daa~


No comments: