Saturday 16 January 2010

oh hujan...~

sekarang ni jakarta musim hujan..
hari2 hujan..
setiap hari sejuk..
aku rindu pulak dgn Cik MATAHARI..
sbbnye ialah aku x tahan sejuk..
ape la function lemak2 yg byk kat bdn aku ni ha..??
Encik Sweater da jd teman setia begitu jugak Cik Selimut..
stiap hari aku mggigil skrg..
dlu aku merungut sgt jakarta ni pns..
skrg aku mengeluh sejuk..
mmg la x bersyukur aku ni..ish33
hujan juga buat aku rse mls..
da la byk keje kne siapkan..
lps 2 kne study utk exam..
hujan ni cam alasan aku utk tido la plak..
buat aku cpt lpr..
buat aku tringn nk mkn mcm2..huhu
sbnrnye best jugak hujan ni..hik3
cume kne careful n jge kesihatan baik je la..
nnt sakit aku jugak yg ssh..hahaha
oh ye, aku skrg da happy...
bukannye mslh aku smue da settle..
tp aku sdg berusaha utk menikmati hidup..
aku da jumpe dgn semangat aku yg da lme sgt hilg..
hopefully kali ni dia akan kekal dgn aku smpai bile2..
jgn hilang2 lg,nnt aku nk ikat die kuat2..
lg 1,skrg aku baru bkenalan dgn seseorang..
owh bestnye dpt knl dgn die..
die sangat baik n cute..
sukenye..(^__^)
tapi jgn salah phm ye..
die bukan boyfren baru aku la..
die seorang perempuan..
sape die?
jeng,jeng,jeng....


nanti2 la story..
skrg ni nk siapkan lab report n study utk exam..
ok tata..








No comments: