Sunday 15 November 2009

Alamak mimpi ke..??

Pagi ni aku xtau nape aku bgn awal padahal aku sgt penat skali n ingn nk bgn lwt...
tp aku bgn dgn prasaan yg sgt x mnyenangkan..
yg mbuatkan aku berfikir mcm2...
yg mbuatkan aku rse nk meluahkan kpd ssorg tp xmampu...
aku rse mrh dgn diri sndiri...
aku rse sdih dgn diri sndiri...
mcm2 yg bmain difikiran aku..
aku hny mmpu mnangis didalam ruang kamar yg dingin ni..
aku sndiri x mngerti knape aku jd bgini..
tp aku tetap mneruskan hariku spt biasa..
shinggalah aku sndiri x sdr yg aku ttdur kmbali pd pkul 10.30pg td..
pd saat itu aku sprti brada dirumahku yg tercinta..
bsama keluarga yg tercinta tetapi ade spt ade tmbhn ahli kluarga..
aku ade sorg abg..pdhal xde...tp abg 2 sgt familiar bg aku..
aku sgt happy dpt die sbg abg...ye sbb aku mmg xpnh ade abg b4 ni..
die suapkan aku mkn ble aku mnangis dlm mimpi 2..
aku xpn xtau nape aku nangis dlm mimpi 2..
kmi mkn laksa...ouh aku rndu nk mkn laksa..
aku mcm bdk kcik dlm mimpi 2...
aku rse mcm aku kmbali kpd zmn kanak2 ku..
bila aku tersedar jam da kul 11 pg..
bdnku pns dan seluruh bdn aku mggigil..
aku dmm rupenye n td 2 aku hny bmimpi..
mimpi yg merepek di siang hari...

*aku pn xphm nape aku menconteng entry sbegini disini..



No comments: