Monday 9 November 2009

Membebel pada diri sendiri..

Adoii...
apsal la skrg aku rse cam aku smakin childish..
pttnye smakin dewasa tp da terbalik lak skrg...
sekarang ni makin ngada2 lak jdinye...haish~
kesian la kat org2 yg tpkse melayan prangai aku ni..huhu
miss pineapple kate "kamu ni nakal dan centil.."
btul ke cmtu?btul la kot..hahahaha...
aku rse ni smue sbb aku homesick kot..
adoiii slalu je homesick..
tringt lak kata2 mama.."awk kne kuat smgt,mama slalu doakan awk.."
miss pineapple pn ade ckp cmni gak.."kmu hrus kuat,kmu kn hrus bljr disini.."
adoii..ni yg buat aku cair ni..
ye2 aku kne kuat smgt..jgn asyik pikir je psl homesick ni..
bljar2..jgn main2 je..
cpt2 la jd dewasa n jgn ngada2 sgt..hohoho..

p/s : thnx kpd mr ace n miss pineapple yg slalu lyn prangai ngada2 dyana..
maaf sbb slalu mnyusahkan..ye sy mmg nakal n centil..(tpkse ngaku)




No comments: