Thursday 17 June 2010

Orang update kite pon sebok nak update jugak..

Salam semua...
hari ni aku takde idea nak story morry..
cume aku ada sesuatu yang bermain difikiran..
boleh ke orang yang kita sayang jadi orang yang kita tak suka??
kalau selalu orang cakap kan
tak baik benci2 nanti lama-lama suka..
kali ni aku rase situasi yang vice versa..
mungkin ade benarnya kata-kata dibawah ini...

"jangan pernah menyukai seseorang dalam hidupmu lebih dari yang sepatutnya
kerana mungkin satu hari nanti kamu akan membencinya dan jangan pula kamu membenci
seseorang itu lebih dari yang sepatutnya kerana mungkin dialah orang yang paling kamu cintai.."

kata abang aku kan,if i wanna know then i should try an error..
ish takkanlah aku nak tibe2 je suke sgt2 kat somebody
and then tiba2 je pegi buat jadi benci kat that person..?
sungguh tidak logik disitu..
entah la...
tapi aku tak dapat nak deny tentang sesuatu..
aku sayang kat seseorang ni tapi semakin hari aku rasa sayang aku da hilang
dan digantikan dengan rasa annoyed n tak suka je..
bukan lah aku tak suka sangat atau benci dia..
ada sih rasa sayang tu..
tapi makin lama dia buat aku rasa....
haish~
ni lah masalah bila words can't describe feelings..
ok lah dah terlebih panjang sudah entry ni..
lagi lama lagi aku takde perkataan nak describe..
sorry ye buat kamu semua yang membaca..
jika tak paham dengan entry ni abaikan saja..
sekian..

No comments: